Υποδομές και μεταφορές: Ασφαλείς – Δημόσιες – Αξιόπιστες – Πράσινες

      • Ανάταξη του σιδηροδρομικού δικτύου
      • Άμεσες αξιοκρατικές προσλήψεις σε ΟΣΕ και θυγατρικές
      • Ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων με εξειδικευμένο προσωπικό και οικονομικούς πόρους
      • Επανεξέταση και έλεγχο υλοποίησης του επενδυτικού πλάνου της Hellenic Train, καθώς και της σύμβασης υπηρεσιών οικονομικού συμφέροντος (Υ.Ο.Σ.)
      • Ολοκλήρωση των έργων διασύνδεσης των κύριων εμπορικών λιμένων με το δίκτυο
      • Άμεση προμήθεια νέων λεωφορείων για Αθήνα-Θεσσαλονίκη
      • Δημιουργία κινήτρων για αύξηση χρήσης αστικών συγκοινωνιών
      • Μείωση τιμής μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών (από 27 ευρώ σε 10 ευρώ).Εφαρμογή ευέλικτων τιμολογιακών πολιτικών για ανάπηρα άτομα, φοιτητές, ανέργους κ.ά.
      • Κανονιστική ρύθμιση, ώστε ο ΟΑΣΑ (ως βασικός φορέας τεχνογνωσίας αστικών συγκοινωνιών της χώρας) να δύναται να συστήνει από κοινού εταιρείες με δήμους/περιφέρειες για την παροχή αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών
      • Απένταξη δημόσιων αστικών συγκοινωνιών από την Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε.
      • Πλήρη ενεργοποίηση του υφιστάμενου ρυθμιστικού πλαισίου ν.4530/2018 για τη λειτουργία των ταξί στη χώρα, με προστασία για τον μικροϊδιοκτήτη-εργαζόμενο και μακριά από καταχρηστικές λογικές που επικρατούν στις ψηφιακές πλατφόρμες του διαμοιρασμού. Δημιουργία δημόσιας εφαρμογής κράτησης ταξί, χωρίς χρεώσεις για τους χρήστες και τους οδηγούς (στα πρότυπα της Γαλλίας/Le Taxi και της Καταλονίας).
      Ορθή λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό
      • Γενναία ενίσχυση τεχνικών ΜμΕ (μέσω Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας), ώστε να αντεπεξέλθουν στη συγκυρία
      • Αλλαγές του βασικού νομοθετικού πλαισίου δημοσίων συμβάσεων, ώστε να προστατευτεί η πρόσβαση όλων στη δημοπράτηση δημοσίων έργων [17]
      • Ανάπτυξη μηχανισμού έγκαιρης πρόβλεψης αναγκών, σε τεχνικές και μη ειδικότητες, αλλά και σε ανειδίκευτο προσωπικό
      • Τέλος στην «πακετοποίηση» έργων που επιχειρεί η κυβέρνηση Μητσοτάκη
      • Διαφύλαξη του δημοσίου χαρακτήρα των ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ (απόσπασή τους από το Υπερταμείο – εφαρμογή απόφασης ΣτΕ), και των δικτύων/ταμιευτήρων/φραγμάτων κ.ά.
      • Εκπόνηση αντιπλημμυρικών έργων, ώστε να προστατευτούν η ανθρώπινη ζωή, η περιουσία και οι υποδομές, προωθώντας και λύσεις που βασίζονται στη φύση (naturebased solutions)
      • Επανεξέταση του ρυθμιστικού πλαισίου πολιτικής αεροπορίας, με κύρια χαρακτηριστικά την ασφάλεια των επιβατών, των χρηστών του εναέριου χώρου και των αεροδρομίων της χώρας
      • Εκσυγχρονισμός περιφερειακών αεροδρομίων που ανήκουν στο δημόσιο
      • Αναδιοργάνωση σε έναν σύγχρονο/κύριο φορέα υλοποίησης κτιριακών έργων του δημοσίου και υλοποίησης δημοσίων έργων αντιμετώπισης του στεγαστικού προβλήματος (κατά τον σκοπό του Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας)
      • Πρόβλεψη αναλογικής χρέωσης διοδίων σε όλες τις μελλοντικές παραχωρήσεις, με ειδική μέριμνα για μόνιμους κατοίκους

      Ενότητες